FAQ

Vanliga frågor och svar


1. Hur kommer man i kontakt med kundtjänst?
Mejla oss på info@kamda.se eller ring oss på: 011-265012 

2. När skickas ordern? 
Om en order som läggs före kl.14.00 måndag-fredag så är målsättningen att skicka varan samma dag, förutsatt att varan finns i lager. Vid förskottsbetalningar tillkommer ungefär 1-3 arbetsdagar då betalningen måste registreras i vårt system innan vi skickar varan. 

3. Hur registrerar jag mig?
Om du inte redan är kund hos oss, så klickar du på länken "Logga in/Skapa användare". Fyll därefter i uppgifterna i formuläret och tryck sedan på "Skapa användare". När detta är gjort är du välkommen att börja handla.

4. Hur används mina personuppgifter?
Dina uppgifter sparas elektroniskt. Alla personuppgifter används uteslutande till att upprätthålla vår kundrelation med Er. De används enbart för en kommunikation mellan webbutiken och köparen. Vi garanterar att inga uppgifter kommer säljas eller föras vidare till tredje part. Du har rätt att efter skriftlig begäran ta del av de personuppgifter som finns registrerade om dig. Om de är felaktiga, fullständiga eller irrelevanta har du rätt att begära att uppgifterna skall rättas eller raderas. Du ansvarar själv för att användarnamn och lösenord hålls hemliga, så att ingen obehörig kan använda dessa uppgifter.  

5. Hur ändrar jag mina person- och adressuppgifter?   

Alla dina personliga uppgifter kan du ändra i din kontrollpanel genom att klicka och logga in på "Logga in/Skapa användare".

6. Jag har glömt mitt lösenord. Hur får jag reda på det eller skaffar ett nytt? 
Klicka på "Logga in/Skapa användare välj sedan "Har du glömt ditt lösenord?" och följ instruktionerna.


7. Hur handlar jag? 
Tryck på köp, gå sedan till kassan för att logga in eller registrera dig.

8. Hur tar jag bort en produkt från varukorgen?

Klicka på "Visa varukorgen" längst uppe till höger. Klicka sedan på plus- och minustecknena för att öka eller minska produkter i antal. 

9. Hur mycket kostar frakten? 

Inom Sverige har vi fri frakt vid köp över 300kr.
 

10. Köpknappen fungerar inte - hur gör jag?
Antagligen så har du spärrat "cookies". Du måste acceptera ”cookies” för att kunna handla i vår nätbutik.

11. Jag vill ha ett kvitto - hur gör man?  
Kvittot skriver du ut själv när du har lagt en order. Om du skulle missa det kan du alltid logga in på din egen kundsida under "Mitt konto" och skriva ut kvittot där.

12. Jag vill byta/ångra min vara hur gör jag?
Blankett för retur och ångerrätt hittar du här. 

 

13. Jag vill returnera min produkt, ska jag ändå betala fakturan?

Ja, du ska alltid betala fakturan för att undvika extra avgifter, ett alternativ är att ändra förfallodatumet hos Svea. Vi återbetalar er när vi mottagit returen.

Hittar du inte svaret på din fråga kan du mejla oss på info@kamda.se eller ringa oss på 011-265012!